سومین سالروز شهادت سردار دل ها تسلیت باد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.»

 
حاج قاسم سلیمانی دومین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و متولد ۲۰ اسفند ۱۳۳۵ بود که در بامداد سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد با حمله پهپادی آمریکا به درجه رفیع شهادت رسید. سردار دل‌ها در جنگ ایران و عراق نیز فرماندهی عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و پنج را برعهده داشت و در دوران جنگ چندین بار مجروح شد.
حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان شناخته شده بود؛ ایشان نمادی بارز از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.


پیام مهندس داودی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی:

 
اینجانب فرارسیدن سومین سالگرد شهادت جانسوز سردار شجاع سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی) و همه‌ی رهروان مکتب امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و تمامی دوستداران آن شهید والامقام و تمامی انسان‌هایی که دل در گرو آزادگی و ظلم‌ستیزی دارند، تسلیت عرض نموده، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم.


«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»