پیام تبریک مهندس داودی شهردار زیار و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

 


  
بسم الله الرحمن الرحیم

 


عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان است. ( مقام معظم رهبری)

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.
 
عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنانی است که با روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته، پلیدی را از جان خود بیرون رانده و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده اند. حقیقتاً این عید خجسته روز تولد و شکفتن دوباره انسان است.

اینجانب و اعضای شورای اسلامی شهر فرا رسیدن عید سعید فطر، عید شکرگزاری توفیق عبادت و پیروزی در جهاد اکبر را پیشاپیش به همه مسلمین جهان، هم وطنان عزیز و مردم شریف و ولایتمدار شهر زیار تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم طاعات و عبادات همه بندگان مخلص خدا مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشد و برکات تهذیب نفس و لحظات سرشار از مهربانی و معنویت در تمام ایام سال همراه ما باشد.

امید است در روز عید سعید فطر با حضور در اجتماع عظیم و صفهای محکم نماز عید فطر، اتحاد، برادری و همدلی همه مسلمین جهان را به نمایش گذاشته و بر آستان کبریایی حضرت احدیت دست مناجات و شکرگزاری برآوریم و رحمت و مغفرتش را مسئلت نماییم. باشد که در پناه عنایاتش از طریق رستگاری گام برداریم.