پیام تبریک مهندس داودی شهردار زیار به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان

 

بسم الله الرحمن الرحیم


یا مقلّب القلوب و الابصار                    یا مدبر اللیل و النهار
یا محوّل الحول و الاحوال                  حوّل حالنا الی احسن الحال



بهار از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن، راهی به‌سوی خدای بزرگ یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست و نوروز از با ارزش‌ترین میراث معنوی ایرانیان، پیام‌آور مهر، صفا، صلح، دوستی و هدیه تمدن و فرهنگ مردم ایران‌زمین به جهانیان است.

تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن توفیق الهی و فرصتی برای بهره مندی از فیوضات این ایام است که انسان های مومن برای رسیدن به عید عالم گیر ظهور حضرت ولی عصر (عج)  تمرین می کنند .
در آستانه برآمدن بهار طبیعت، دگرگونی و تحولات عالم هستی را تلنگری بدانیم بر بیداری دل‌هایمان و راه و رسم تحول و نو شدن را دریابیم، که آنچه وجه تمایز اشرف مخلوقات با سایر کائنات است سیر در عالم معنا و جستجوی حقیقت است .

اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز شهر زیار، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم گرامی داشته و به پیشگاه همه آنان درود می فرستم و این عید بهاران، نوروز( سال نو) و بهار قرآن (ماه مبارک رمضان) را محضر رهبر فرزانه ایران و تمام مردم غیور کشورمان ایران به ویژه مردم خوب و نجیب دیارخوشه‌های طلائی تبریک عرض می نمایم و امیدست سال 1403 سالی سرشار از صحت، سلامتی، برکت و نعمت، شکوه و سربلندی و هر آنچه خیر و خوبی در آن است برای مردم وطن باشد.

 

 

سید رسول داودی
شهردار زیار