پیام تسلیت مهندس داودی شهردار زیار و اعضای شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

 

محرم، فصل خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بیکران شیعه، جهاد و حماسه، پیروزی خون بر شمشیر، قیام و بیداری و یادآور ایستادگی سالار شهیدان در برابر ظلم و ستم و بی عدالتی است که مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی، شجاعت و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

تاسوعا و عاشورای حسینی فرارسیدن حماسه پیروزی خون بر شمشیر و غلبه حق علیه باطل است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند. آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.

اینجانبان ایام سوگواری و حزن و اندوه حضرت آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفای آن امام همام و فرارسیدن ایام‌الله تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) را به همه احرار و آزادگان جهان، مردم مومن ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار دیار خوشه‌های طلائی تسلیت می گوییم، و از آستان خداوند سبحان، قبولی عزاداری های همه سوگواران حسینی را مسالت داریم.


« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»