پیام مهندس داودی شهردار زیار و اعضای شورای اسلامی شهر به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

 

پیام مهندس داودی شهردار زیار و اعضای شورای اسلامی شهر زیار طی پیامی ۱۴ تیرماه، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل میباشد:

 

 

بسمه تعالی


نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

خادمان مردم در شهرداری ها و دهیاری ها همواره تلاش می نمایند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات و متدهای نو در شهرها و روستاها ، شرایط مناسبی را برای زندگی و کار مردم فراهم نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی منت به عموم مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه، گام های مثبتی در جهت برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها برداشته شود .

اینجانبان ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها ودهیاری‌ها را بهانه قرار داده و از تمامی دهیاران بخش براآن جنوبی که با تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه در سنگر خدمت رسانی به روستاهای با صفا از جان و مال و همه چیز خود گذشته اند، ارج می نهیم و از خداوند منان، آرزوی سربلندی و سرافرازی تمامی عزیزان و محقق شدن توسعه پایدار در تمامی روستاهای منطقه و کشورمان را داریم. 


« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»