جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در شهر زیار

 

جشن بزرگ عید غدیر خم با حضور پرشور مردم دیار خوشه های طلایی شهر زیار  و  روستاهای همجوار و مسئولین همزمان با دهه امامت و ولایت در شهر زیار برگزار شد.


همزمان با دهه امامت و ولایت و همچنین شب عید غدیر، جشن بزرگ عید سعید غدیرخم با حضور پرشور مردم ولایت مدار شهر زیار و روستاهای همجوار به همت شهرداری و شورای اسلامی و با همکاری شهروندان و کارگران زحمتکش خدمات شهری  برگزار شد.
در این جشن پس از قرائت قرآن توسط آقای مسعود نصیری و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، جناب آقای مهندس داودی شهردار شهر زیار و جناب آقای مهندس مهاجری رئیس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند و از همه بزرگوارانی که نهایت همکاری را در برگزاری هر چه بهتر این جشن با مدیریت شهری داشتند تشکر به عمل آمد.
اجرای برنامه توسط مجری توانمند صدای اصفهان آقای جواد گلشیرازی شروع شد، از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ اجرای گروه سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر زیار، گروه آکروبات، موسیقی محلی و سنتی ، ساز محلی، گروه عروسکی ویژه کودکان و اجرای خوانندگی بدل محمد اصفهانی بود.
در پایان، ضمن دعوت مردم جهت شرکت در حماسه ۸ تیر انتخابات رئیس جمهور مراسم با اجرای آتش بازی به پایان رسید و امیدواریم شبی به یاد ماندنی در دفتر خاطرات جمعیت ۴هزار نفری حاضر در جشن رقم خورده باشد.

 

« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»

تصاویر