پیام تبریک مهندس داودی شهردار زیار و اعضای شورای اسلامی به مناسبت عید سعید غدیر خم

 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ

"الحمد الله الذي جعلنا من المتمسكين بولايه مولانا امير المومنين (ع) "



واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) در شکل و قالب امامت و ولایت علی(ع) می باشد .غدیر نقطه جدایی ضلالت و گمراهی از روشنی و پاکی و پیوند دوباره نبوت و امامت برای نجات بشریت و نیل به حقیقت است، در این میعادگاه تمام مردم برای دیدن حقانیت و ولایت علی (ع) به گواه آمده‌اند تا نبی خدا رسالتش را به انجام برساند و نعمت را بر مردم تمام کند.

و امروز غدیر فرصت و بهانه ای است برای تجدید میثاق با ولایت و برماست که پیمان خویش را با مسیر و جریان ولایت تجدید نموده و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دستان با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودهای و فرمایشات معظم له اعلام داشته و پیمان می بندیم که با عزمی راسخ تر از پیش در راه تحقق آرمانهای والای این نظام مقدس گام برداریم.
 
اینجانب فرا رسيدن عيد سعيد غدير، فرخنده سال روز انتخاب سرچشمه علم و حكمت و تجسم عيني عدالت ، عيد پيمان مستحكم نبوت و امامت و جوشش چشمه خوشگوار ولايت را به يكايك مردم شريف، خونگرم و ولايتمدار شهر زیار و دلدادگان امامت و ولايت تبريك و تهنيت عرض مي نمايم.