پیام نوروزی آقای مهندس داودی، شهردار زیار

"پیام نوروزی آقای مهندس داودی، شهردار زیار"

برآمد باد صبح و بوی نوروز

به کام دوستان و بخت نوروز

مبارک بادت این سال و همه سال

همایون بادت این روز و همه روز

نوروز،اين رويش پر سروش در منظر بندگان صالح حضرت دوست،آيه هاي عارفانه اي است که محّول حال است و مقلب قلوب و ابصار" اذا رأيتم الربيع فاکثروا ذکر النشور "

سال گذشته که به نام " سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نام گذاری شده بود را در حالي سپري کرديم که شهرداري و شوراي اسلامي شهر زیار با نصب العين قراردادن فرمايشات رهبر معظم انقلاب ، کار و خدمت را در هم آمیخت و با مشارکت شما شهروندان ولايتمدار و شهيدپرور، پروژه هاي مختلفي را در عرصه هاي گوناگون شهري به اتمام رساندند و با اتخاذ گام های بلند،به مدد یک سال اخیر چهره جدیدی از این شهر را به رونمائی در آوردند .

دامنه خدماتي كه بر عهده شهرداريهاست بسيار وسيع و گسترده مي باشد شهرداري زیار با تمامي مشكلات فرا  روي خود و با رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری   سعي مي كند تا به يك ثبات مطلوب همراه با نيل به اهداف و برنامه هاي پيش بيني شده دست يابد بنابراين خود را متعهد و ملتزم مي دانيم تا تمام توان خود و اعضاي شوراي اسلامي و پرسنل شهرداري را به منظور توسعه پايدار و ايجاد محيطي شاد و در شأن شهروندان عزيز بكار گيريم تا خدمات بهتر و مطلوبتري ارائه نمائيم. بي ترديد ميتوانيم با هم انديشي و برنامه ريزي هاي مناسب و با بهره گيري از كليه امكانات موجود، شكوفايي، توسعه و آباداني شهرمان را تحقق بخشيده و شاهد رشد و بالندگي آن باشيم.

در سال پیش رو نیز بنا داریم با اتکا به لطف خداوند و هم‌دلی شما هم‌راهان، گام‌های بلندی در مسیر آبادانی و زیبایی شهرمان برداریم.

من و همه‌ی همکارانم در شهرداری زیار باور داریم که ادامه‌ی این مسیر جز با هم‌راهی و هم‌دلی شما خوبان میسر نخواهد شد.

امیدوارم به کمک شما هم‌شهریان عزیز و در سایه‌ی عنایات حضرت ولی عصر (عجل‌الله‌فرجه) این توفیق را بیابیم که در خدمت به شهر و دیار خویش، استوارتر از گذشته قدم برداریم و به‌زودی شاهد شهری آباد و زیبا باشیم.

سربلند و پیروز باشید