استقبال از مهندس داودی توسط مردم، معتمدین شهر، اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری زیار

مهندس داودی که به علت جراحی کمر مدتی در بستر بیماری بودند. امروز پنجشنبه یازدهم خرداد بعد از طی دوران نقاهت به محل کار خود بازگشتند که با استقبال پر شور مردم زیار مواجه شدند. در این استقبال جمع زیادی از معتمدین و بزرگان شهر همراه با اعضای شورای اسلامی دوره‌های پیشین و جدید حضور داشتند. مردم پس از استقبال گرمی که با شهردار داشتند به دفتر ایشان آمدند و از ایشان تشکر و قدردانی نمودند.

 شهردار هم در سخنرانی کوتاهی مراتب قدردانی خود را به مردم نشان دادند. ایشان بیان داشتند: باعث افتخار است زمانی که نبودم تمامی کارمندان شهرداری، اعضای شورای شهر و شواری دوره‎‌های قبل از من حمایت کردند و قدرتمند با پیگیری و سختکوشی کار کردند. خدا را شاکریم که فرهنگ قدردانی از مسئولین و خدمتگذارانی که برای مردم تلاش می‌کنند در این شهر نهادینه شده است. شما مردم شریف زیار همواره قدرشناس و حامی ما بوده‌اید و با حسن اخلاق و رفتار ما را در جهت تلاش بیشتر سوق داده اید. آرزوی تندرستی، شادابی، سلامتی و رزق و روزی حلال برای همه شما دارم.

همچین جناب اقای مهاجری از اعضای شورای اسلامی بیان کردند: بنده هم به نیابت از مردم شهر و اعضای شواری اسلامی از حضور همه همشهری‌های خوبمان در این جلسه تشکر می‌کنم. همچین از شهردار محترم که حتی در دوران نقاهت به صورت دورکاری همه وظایف و مسئولیت‌هایشان را به خوبی انجام دادند وکنار ما بودند تشکر میکنیم. و این لحظه‌ای که شما حضور پیدا کردید را ارج می‌نهیم و برای تک تک شما همشهریان در دیار خوشه‌های طلائی آرزوی سلامتی و سربلندی و موفقیت مینمایم. انشالله که در مسیر راه بتوانیم خدمتگذار خوبی برای شما مردم باشیم. همچنین از حضور حاج‌آقا آقا‌جانی امام جماعت مسجد نبی شهر زیار تشکر می‌کنیم که در این جلسه به نیابت از ائمه جماعت مساجد شهر زیار حضور پیدا کردند.

حاج‌آقا آقاجانی هم در سخنرانی کوتاهی به مهندس داودی خیر مقدم گفته و از زحمات ایشان تشکر نمودند. همچنین ایشان فرمودند در این مدت به خوبی داریم لمس می‌کنیم که مردم میبینند چه کسانی برای شهرشان تلاش می‌کنند و همیشه قدردان این تلاش‌ها و زحمات هستند.


روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار

تصاویر