مهندس داودی شهردار زیار در پیامی نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها را به تمام شوراهای اسلامی شهرها و دهیاری‌های سرار کشور بلاخص اعضای شورای اسلامی شهر زیار تبریک گفت

 

"و امرهم شورا بینهم"

(شورا: 38)

 

« هيچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترين امور هدايت يافتند»
(پيامبر اعظم‌ص



سپاس و ثنای بی حد بر خالقی که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ايران و در راستای احترام و اکرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران نهادی به نام شورای اسلامی در اين کشور شکل گرفت.
در آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی و فرهنگی و ورزشی شهر، قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت. هیچ پشت‌گرمی و محکم‌کاری در کارها مطمئن‌تر از مشورت کردن نیست. 

اعضای محترم شورای اسلامی؛ خدا میخواهد با دست شما دست دیگر بندگانش را بگیرد، وقتی دستی را به یاری میگیری بدان که دست دیگرت در دست خداست. نهاد شورا که شالودة آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت میبخشد و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان می‌گرداند.

اینجانب اين روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظيفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر  تلاش می نمايند و با امانت، کفايت، درايت و کياست و حسن سلوک برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمایم.


« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»