مراسم زنگ انقلاب به مناسبت دهه فجر در مدرسه بانو امین شهر زیار نواخته شد

همه ساله مراسم زنگ انقلاب روز دوازدهم بهمن به مناسبت آغاز دهه فجر در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود. معمولا ویژه برنامه‌های ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با به زمین نشستن هواپیمای ایشان در فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود. ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، هواپیمای حامل امام امت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و فراق ۱۵ ساله مردم و امام پایان یافت.

 زنگ انقلاب در روز دوازده بهمن ماه؛ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی، آقای مهندس سید رسول داودی، آقای دکتر دهقان ریاست محترم آموزش و پرورش ناحیه شش و معاونین و مشاورین و اعضای شورای اسلامی شهر با همکاری مدرسه متوسطه اول حضرت معصومه و متوسطه دوم بانو مجتهده امین نواخته شد.

در این مراسم که با شور و شعف بسیار زیاد دانش‌آموزان همراه بود، چندی از دانش‌آموزان به خواندن سرودهای حماسی و انقلابی و دکلمه‌های زیبایی پرداختند.

همچنین در این مراسم جناب آقای دکتر دهقان ریاست آموزش و پرورش ناحیه شش سخرانی تاثیرگذاری در مورد «موفقیت در زندگی» داشتند. ایشان در سخنانشان بیان داشتند: موفقیت یعنی داشتن هدف در زندگی هر انسانی باید هدفی در زندگیش داشته باشد. انقلاب اسلامی هم دارای هدف‌های مهمی بوده و هست اما ما باید حواسمان به عوامل مختلفی مثل منافقان، دشمنان خارجی و . . . باشید.

امام جمعه محترم خوراسگان حجت‌الاسلام و المسلمین حاج‌آقا ربانی هم در این مراسم سخنرانی داشتند. ایشان در قسمتی از سخنانشان بیان داشتند: در چنین روزی در انقلاب ما برای اولین بار در بهشت زهرا شادی‌هایی که حالا شما دانش‌آموزان دارید از سوی مردم برای استقبال امام انجام گرفت. استقبالی که کم نظیر و بی نظیر بود.

همچنین سرکار خانم خلیلی استاد دانشگاه و مشاور فرهنگی ناجا سخنرانی تاثیرگذاری در خصوص《عفاف و حجاب》 در این مراسم داشتند.


در این مراسم از خانواده محترم و معزز سرهنگ شهید پاسدار محسن رضائی تجلیل گردید.

 

« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»

تصاویر