پیام تقدیر و تشکر شهردار زیار مهندس داودی از حضور پرشور مردم در تشییع شهید مدافع امنیت پاسدار شهید محسن رضایی


بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین


سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.
خدای را شاکریم که امروز شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهر زیار، مردم شرق اصفهان(بخش مرکزی)، اهالی شهرستان سمیرم و و کلیه آحاد مردم سراسر استان در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر پاسدار شهید محسن رضایی بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنم. بواقع همه امروز شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است. شهدا واژه هایی به گستره تمامی خصایص نیکوی انسانی هستند که روح بلندشان از دل نبستن های دنیوی نشأت می‌گیرد. آنانکه رضایت خداوند را بر امیال دنیوی ارجح دانستند و در راه اعتلای آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی جان شیرین خود را خالصانه تقدیم خداوند وتعال کردند. 
ازطرفی نیز جا دارد به نیابت از مردم فهیم، شریف و نجیب شهر زیار از نیروهای نظامی وانتظامی و مسئولان تمامی دستگاههای اجرایی استان و شهرستان اصفهان و بخش مرکزی که امروز با حضور حماسی خود در این مراسم معنوی زینت بخش فضای شهر زیار شدند تقدیر وسپاسگزاری نمایم
انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم.


«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»

تصاویر