مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام شهر زبار به مناسبت هفته بسیج

به مناسبت هفته بسیج، با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهرشهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهر زیار با حضور شهردار محترم زیار جناب آقای مهندس داودی، جناب سرهنگ حاجی عرب رئیس سپاه ناحیه امام حسین، جناب آقای مالک‌زاده فرمانده حوزه امام رضا، رئیس بنیاد شهید، اعضای شورای اسلامی شهر، کارکنان شهرداری زیار، بسیجیان، جمعی از خانواده محترم و معزز شهدا و مردم همیشه در صحنه زیار برگزار گردید.

برگزاری مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا در هفته بسیج نمادی از تجدید میثاق قلبی است با آنانکه گنجینه های عظیمی هستند که با جانفشانی و از خود گذشتگی برای کشور بالندگی، اقتدار و غرور آفریدند. از این رو ضمن بزرگداشت مقام والای تمامی شهدا و ایثارگران با گلباران و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا که نمادی ملموس از فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت است، ذره ای از دین خود را به شهدا و خانواده های معظم ایشان ادا می کنیم و مقام شامخ تمامی خانواده های صبور و مومن شهدا و ایثارگران معظم را ارج می نهیم.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن عطرافشانی و غبار روبی قبور شهدا با نثار گل وادای احترام به آرمان های شهداء و امام راحل ( ره ) تجدید میثاق و یاد و خاطره ایثارگریها و از خودگذشتگی شهدا را گرامی داشتند.

همچنین  به همین مناسبت از خانواده محترم شهدا تجلیل به عمل آمد. شهردار زیار جناب آقای مهندس داودی در این دیدار با تجلیل از مقام والای شهداء از صبر و استقامت خانواده این شهیدان قدردانی کردند و گفتند: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است وعیادت والدین شهداء و تکریم آنان،وظیفه ای دینی برای مسئولان است.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار   

تصاویر