مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مقبره شهدای‌گمنام شهر زیار

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، صبح امروز پنجشنبه سی‌یکم شهریور 1401 در راستای گرامیداشت مقام والای شهدا مراسمی به همین مناسبت در مقبره شهدای گمنام شهر زیار برگزار گردید. در این مراسم ضمن تجدید میثاقی دوباره با شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گرامی‌داشته‌شد.

در این مراسم جناب آقای مهندس داودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس  بیان داشتند: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

حضور مردم شهیدپرور و خانواده محترم و معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان، همچنین امام جماعت مسجد النبی، اعضای شورای اسلامی شهر و کارمندان شهرداری در مراسم غبارروبی، بار دیگر با آرمان‌های والای شهیدان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند و یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

در ادامه برگزاری این آیین غبارروبی و عطر افشانی حاضران با نثار گل، قرائت فاتحه و ذکر صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به مقام شامخ شهدای گمنام  ادای احترام کرده. همچنین در این مراسم سخنرانی کوتاهی همراه با مداحی برای اهل بیت عصمت و طهارت برگزار گردید.