دیدار نمایندگان و منتخبین مجلس دوازدهم شورای اسلامی با مردم شرق اصفهان و شهر زیار و روستاهای مجاور

 


 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار، امروز پنجشنبه 17 اسفند 1402 نمایندگان و منتخبین مجلس دوازدهم شورای اسلامی شهرستان اصفهان، ورزنه، جرقویه، هرند و کوهپایه با حضور در مسجد النبی شهر زیار با مردم شرق اصفهان دیدار داشتند. در این دیدار جناب آقای دکتر بانکی‌پور جناب آقای دکتر طغیانی، جناب آقای دکتر مقتدایی، جناب آقای دکتر بخشی، جناب آقای دکتر یزدیان حضور داشتند.  
 
در این دیدار مهندس داودی شهردار زیار ضمن خیر مقدم به مهمانان در سخنرانی کوتاهی به بیان مسائل و مشکلات مردم شرق اصفهان پرداختند. ایشان در قسمتی از این سخنرانی بیان داشتند: « امید ما مردم در کنار هم بودن و ید واحده بودن شما نمایندگان مجلس آینده و مجمع نمایندگان شهر اصفهان و شهرهای دیگر خاصه مجمع نمایندگان استان اصفهان است که در کنار همدیگر با پشتیبانی مردم شریف و شهید پرور استان جبران گذشته شود و انشاالله احیای زاینده رود در راس برنامه‌های شما بزرگواران قرار گیرد. » 
 
همچنین ایشان به مشکلات معیشتی، اقتصادی و نبود امکانات کافی و مناسب برای مردم پرداختند و بیان داشتند: « اصفهان مظلوم در سنوات گذشته بی مهری ها و جفاهایی به خود دید انتظار هست اقدامات ملی اعم از ایجاد اجماع بیان پیشنهاد و نطق و هر اقدام دیگری در حد توان جهت احیای زاینده رود که رگ حیاتی اقتصاد و معیشت بلکه احساس امنیت و آرامش مردم می‌باشد را به کارگیرید و انجام دهید »

 در ادامه این سخنرانی به این نکته هم اشاره داشتند که: « و اما آن چیزی که ضربه کاری و نهایی را در سنوات قبل به پیکر این رود حیات بخش وارد کرد و موجبات مرگش را فراهم کرد تصویب قانون مدیریت استانی آب به جای مدیریت حوزه‌ای می‌باشد که  اگر این قانون به وضعیت سابق خود عودت داده شود بسیاری از مسائل حوزه آبریز زاینده رود مرتفع خواهد شد»

 
و در ادامه نیز نماینده های محترم و منتخب هر کدام براساس تخصص و براساس کمیسیونهای تخصصی که درمجلس عضو هستند ایرادسخن نمودند. همچنین حاج کاظم محمدی نماینده کشاورزان و جناب آقای دکتر شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا قربانی نیز در مورد مسائل و مشکلات معیشتی و آب ایراد سخن نمودند. 

 


« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»

تصاویر