جلسه استقرار خانه هلال در شهر زیار

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار، سه شنبه پانزدهم اسفند ماه جلسه‌ای با موضوع احداث خانه هلال در شهر زیار با حضور مهندس داودی شهردار زیار، جناب آقای زمانی رئیس هلال احمر شهرستان، جناب آقای بیرقی مدیر خانه‌های هلال و  جناب آقای دکتر عمادی مسئول امور داوطلبان هلال احمر و اعضای شورای اسلامی شهر در شهرداری زیار برگزار گردید.
در این جلسه مقرر گردید شهرداری نسبت به تامین مکان برای خانه هلال اقدام نماید. و پس از استقرار خانه هلال مدیران فوق با همکاری شورای اسلامی و شهرداری نسبت به جذب، سازماندهی و آموزش افراد ساکن در شهرها و روستاها به منظور آمادگی برای ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه در هنگام بروز حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی، ارتقاء فرهنگ توجه به ایمنی و تاب‌آوری جوامع محلی به‌منظور کاهش خطرپذیری و مقابله موثر با حوادث، کمک به توانمندسازی افراد و جوامع محلی برای مواجهه با هرگونه شرایط اضطراری، تقویت امکانات امدادی و آموزشی در خانه‌های هلال و تجهیز تیم‌های آموزش‌دیده برای پاسخگویی در زمان حوادث با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع داوطلبانه و افزایش سطح دسترسی مردم و جوامع محلی به خدمات جمعیت شهر اقدام نمایند.

همچنین  اعضای حاضر در این جلسه از ساختمان آتش‌نشانی و مدیریت بحران، فرهنگسرا و  پد بالگرد شهر زیار بازدید نمودند.
در حاشیه این بازدید اعضای حاضر در جلسه به مزار شهدای گمنام شهر زیار سر زده و فاتحه‌ای نثار روح شهدا کردند. همچنین به مناسبت روز درختکاری شهردار و اعضای شرکت کننده در جلسه به کاشت نهال اقدام کردند.


« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»

تصاویر