پیام دعوت مهندس داودی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار، سید رسول داودی شهردار زیار در پيامي از مردم شريف و متدين شهر زیار براي حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و انتخابات مجلس شوراي اسلامي دعوت نمود.

متن پيام به شرح زير مي باشد.



(بسمه تعالي)



مردم به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رأی حضور پرخروش خواهند داشت و دشمنان اسلام را بیش از پیش مایوس خواهند نمود و قدرت و اتحاد و اراده خود را به نمایش خواهند گذاشت و اين امر نشان دهنده ميزان مقبوليت نظام و مسئولين است و از طرف ديگر نیز حضور گسترده مردم در انتخابات در عرصه بین المللی عزت و اقتدار نظام را تضمین کرده و زمينه فرصت طلبي را از دشمنان خواهد گرفت. با برگزاری انتخابات به جهانیان ثابت شده است که به نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه های مختلف تصمیم گیری، تأکید شده و این مساله برای مردم عزیز ایران اسلامی شأن و منزلت ممتازی را ايجاد نموده است.

اينجانب از عموم مردم متدين و ولايت مدار شهر زیار كه همواره در حمايت از آرمان‌هاي انقلاب و اسلام عزيز از هيچ كوششي فروگذار نكرده ،دعوت مي نمايم  كه با حضور گسترده ، يكپارچه، متحد و پرشور خود در پاي صندوق‌هاي رأي در روز جمعه ۱۱ اسفند، افتخار ديگري بر تاريخ درخشان خود بيفزايند.



        سید رسول داودی
      شهردار زیار