پیام مهندس داودی شهردار زیار به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

 

 

مهندس داودی شهردار زیار در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت قائم(عج) و روز جهانی مستضعفان و سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت. در این پیام آمده است:


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و فرخنده‌ترین روز خلقت است؛ روزی که دیده گان جهانیان به جمال سرو زیبای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی روشن می شود. سلام‌ بر مهدی موعود(عج)، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان شیدای حضورش، حیاتی پویا می یابد. 
 
سلام بر یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش فرجامی است بر رفع ظلم ظالمان و ستم ستمگران و به برکت حضورش زمین و زمان تطهیر و مقوله عدل و داد در معنای تام محقق می گردد. سلام بر یادگار پیامبران، جوهر دین و فروزش یقین که امید ظهورش غبار غم ها و نا امیدی ها را از دل شیفتگانش می زداید. همانکه دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ عشاق دلباخته‌، در آتش‌ هجرانش ناآرام و سوخته است.
 
 
 اینجانب خجسته میلاد با سعادت مسیح آخرالزمان، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به عموم مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهر زیار و همه منتظران آن حضرت در سر تا سر عالم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.



سید رسول داودی
شهردار زیار