فراخوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری

مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، با هدف توسعه گفتمان علمی، تبادل اندیشه‌ها، اشتراک دانش و انتقال تجارب موفق حوزه مدیریت شهری، جشنواره بین المللی پژوهش و نوآوری(مجمع شهری تهران) را چهارده دوره برگزار نموده است. رویدادی که در طول بیش از یک دهه برگزاری، از سطح شهرداری تهران به سطح ملی و بین‌المللی ارتقاء یافته و تلاش نموده است بستری به منظور هم‌اندیشی جامعه علمی و دانشگاهی برای حل چالش‌های شهری را فراهم آورد.

به منظور بسترسازی تحقق رویکرد “تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام” پانزدهمین دوره این جشنواره  به صورت مشترک همگام با دهمین جشنواره پژوهش و آموزش در  مدیریت شهری و روستائی برگزار می‌شود.

سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف ارزش‌گذاری به جایگاه پژوهش و آموزش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، تقدیر از متصدیان حوزه‌‌های پژوهش، آموزش و نوآوری در حوزة مدیریت شهری و روستایی، شناسایی،‌ معرفی و ارائه یافته‌های مطالعات انجام شده در این حوزه و ارتقای سطح فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی از سال 1382 تاکنون، اقدام به برگزاری "جشنواره‌ پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستائی" نموده است. مدعوین این جشنواره‌، معاونین امور عمرانی، مدیران و کارشناسان دفاتر امور شهری، روستایی و فنی استانداری­ها به ویژه کارشناسان مسئول امور پژوهش و آموزش استانداری‌ها، شهرداران و دهیاران منتخب استانداری‌ها،‌ اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مدیران و کارشناسان وزارت کشور و سازمان می‌باشند. این سازمان طی سال‌های گذشته موفق به برگزاری 9 جشنواره گردیده و دهمین جشنواره را با هدف؛ تقدیر از برترین‌های پژوهش، آموزش و نوآوری و انتقال تجارب و طرح‌های موفق در حوزه مدیریت شهری و روستایی و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و آموزش و نیل به آرمان مدیریت دانش‌محور شهرها و روستاها برگزار می‌کند.

این رویداد مشترک، با حضور نهادها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقات و نوآوری شهری، شرکت‌های دانش بنیان، پارک های علم و فناوری، انجمن‌های علمی و با ایده بهره‌برداری از آخرین تولیدات علمی و راهکارهای خلاقانه در حل چالش‌های شهری برنامه‌ریزی شده است.

 

لینک فراخوان جشنواره:  www.tufiran.com