پیام تبریک مهندس داودی شهردار زیار به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ»


هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینی های شهید "محمود صارمی" است، شهیدی که تا آخرین لحظه در سنگر دفاع از عزت و شرف خبرنگاری شجاعانه ایستادگی کرد و با نثار خون خود حق جویی و حق گویی را به تصویر کشید تا حقیقت در تاریخ زنده بماند.

خبرنگاران به عنوان بازوان مدیریتی دستگاه های اجرایی  در راه اعتلا، توسعه و پیشرفت  جامعه  گام بر می‌دارند  و با درایت و دوراندیشی خود، منافع عمومی را در اولویت قرار می دهند.

روز خبرنگار فرصتی است گرانبها و مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ خبرنگاران و اصحاب رسانه، به عنوان انسان‌هایی فرهیخته که در راه اطلاع رسانی دقیق، مسئولانه و شفاف، روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می‌کنند. امروز روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اخبار صحیح همراه با حفظ کرامت انسانی است و خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و زبان گویای مردم، این رسالت خطیر و مهم را بر عهده دارند.

بر خود وظیفه می‌دانم ۱۷ مرداد روز گام نهادن در وادی آگاهی و روز تجلیل از تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه، از خداوند منان برایتان سلامتی، عزت و سربلندی آرزومندم.



« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»