پیام تبریک مهندس داودی به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

 

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ


شهرداری و دهیاری در رسیدن به شاخصه های یک شهر و روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا و همچنین رضایتمندی مردم، نقش مهمی را ایفا می‌کنند و می‌توانند با برنامه ریزی مناسب و اجرای آن، مسیر توسعه همه جانبه شهر و روستا را هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان و روستائیان فراهم نمایند.

امروزه برنامه ريزي و مديريت نوين شهري و روستايي در فرآيند نظام مردم سالاري ديني، موجب کيفيت بخشي به خدمات شهري و روستايي شده است بطوريکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، شهرداريها و دهياريها به لحاظ تنوع فعاليت ها و ارزشهاي فرهنگي و اجتماعي داراي اهميت فراوان مي باشند.

شهرداری زیار  با بسیج تمام امکانات خود، تمام توان و تلاش خود را در اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه و خدمات‌رسانی به شهروندان فهیم زیار به کار گرفته و امیدوار است تا با یاری خداوند و همت عالی مردم و اعضای شورای اسلامی شهر بتواند در راستای خدمت صادقانه به عموم شهروندان عزیز با کار و تلاش مضاعف و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های سودمند ضمن جلب رضایت عمومی به‌عنوان نهادی پیشرو در رشد و تعالی امور شهری مطرح و دستگاهی به روز و موفق باشد.

بدینوسیله ضمن تبریک این روز، از تلاش و خدمات کارکنان شهرداری‌ها به ویژه پرسنل خدوم و زحمتکش شهرداری زیار تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه فعالان این عرصه مسئلت دارم.

 

 

« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»