شورای محترم اسلامی شهر زیار بر اساس ارزشیابی انجام شده، بعنوان شورای برتر شهرستان اصفهان معرفی گردید

«بسمه تعالی»

 

بدینوسیله به استحضار مردم شریف و شهید پرور شهر زیار می‌رساند شورای محترم اسلامی شهر زیار بر اساس ارزشیابی انجام شده  طبق آیتم های ذیل بعنوان شورای برتر شهرستان اصفهان معرفی گردید.

۱. ثبت حداکثر مصوبات تایید و پذیرفته شده
۲. کمترین خطا در ثبت مصوبات در سامانه مربوطه
۳. پیگیری های متعدد در خصوص طرح های عمرانی و فرهنگی
۴. حضور فعال در جلسات و ...
 
پیام تبریک مهندس داودی شهردار زیار به نمایندگی از طرف مردم شریف شهر زیار و کارکنان شهرداری که به همین مناسبت صادر گشته است:


خبر مسرت بخش انتخاب  شایسته شورای شهر زیار به عنوان شورای برتر شهرستان بیانگر لیاقت، شایستگی‌، برنامه ریزی و رسیدگی به شرح وظایف مشخص شده در صحنه‌های خدمت است.

اینجانب کسب عنوان شورای برتر شهرستان اصفهان را به اعضای شورای اسلامی شهر زیار که با همدلی، وظیفه شناسی، توجه به اصل قانون مداری در حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش کرده اند و در این مدت با تعامل و دلسوزی شهرداری را در رسیدن به اهداف خود همراهی کرده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید که با همراهی شهروندان و مسئولین شهر روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از پیش در جهت ارائه خدمت خالصانه گام بردارد، از درگاه خداوند متعال موفقیت این تلاشگران عرصه اجتماعی را در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به شهروندان شریف شهر زیار مسئلت می نمایم.



« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار»